elifsensu ah ahh bizde ayni ay aynı şeyler yaklaşık 3 haftadır yerine yatırıyorum daha sırtımı dönmeden ağlıyor kucağıma alır almaz uyuyor. Dişten dolayı olduğunu düşünüyordum doğruymuş bugün o kadar minik bir dişle karşılaştım ki resmen tekrar doğurmusum gibi sevindim 😀 gözle gorulmeyen fakat bir o kadar keskin bir şey suanlik ve gerçekten bugün çok daha sakin