Hulyaa60 2 ay 10 günlük kızım var. Bizimde kabızlığımız var 1 aydır süren. Birtek rota aşısını vurunduğu gün kendi yaptı. Doktorum fitil önerdi ama fitilin boyutunu görünce zeytinyağıyla ve kulak çöpüyle uyaran yapıyoruz anca öyle yapıyor maalesef. Ben 48 saati tamamlayınca uyaran yapıyorum çünkü huzursuz olup ıkınmaktan uyuyamıyor. Doktor takip edin alerji testi yapalım dedi.