poyrazinannesi20 Kızlar oğlum daha yeni 3 aylık sürekli elini ağzına sokuyor neden olabilir dış fakan mi cikcak ki ?
kasimonbes poyrazinannesi20 bu aylarda normalmis canim ellerini kesfediyormus bundan sonraki aylarda eline aldigi her seyi agzina goturecekmis
Aysegullllho poyrazinannesi20 dış olabilir kasiniyordur şimdiden kasılması normal çıkması5.6 aylığı bulabilir
Merve_ada71 poyrazinannesi20 çok normal canm oral dönem herşeyi ağzına alarak tanıyor ellerini keşfediyor
Sontvbukucu poyrazinannesi20 normal bir gelişimsel surec. Nesneleri kavramaya baslayinca da ne bulsa agzina atacak. O yuzden ulaşabileceği yerlerde bulunan eşyalara dikkat edin. Ozellikle kucuk nesnelere:)
Nilayy67 Aysegullllho benim oğlumda şuan 4 ay 22 günlük eli devamlı ağzında hatta bugun kanattı biraz da huysuz
poyrazinannesi20 Nilayy67 yaa kzuum işte ne yaptıklarıni ne acitacagini bilmediklerinden canlarını açıyorlar benim oğlumda oyle
Zlnmst poyrazinannesi20 kızım 2 aylıkken elleri hep ağzındaydı o zamandan beri aşırı salyası var şuan 4 aylık ne bulursa ağzına sokmaya çalışıyo ama gelişimsel bi süreçmiş yani gayet normal
poyrazinannesi20 Zlnmst evet bizdede 1 haftadır var salya ellerini ağzına soktuğu zaman daha çok oluyor
Sontvbukucu poyrazinannesi20 söyle bi 6 aylik olsakla başlar sonra 1 yasinda olsak diye devam eder. 1 yasini gecince de keske 6 aylik olsak olarak evrilir 😂😂😂😂
poyrazinannesi20 Sontvbukucu hakikatten de öyle ama işte her ayın her yaşın ayrı güzelliği var aslında 😍