Uzumlukekim1 bizim doktorumuz direkt fakülteye yonlendirdi . 13.5 aylık iken bir yaş aşısı oldu , Profesör hanım aşıdan sonra 30-45 dkk bekleyin dedi bir durum olduğunda müdahale edelim dedi . Cok şükür bir şey olmadı . Şunu sormak aklıma gelmedi ama hiç , şu an bir tepki göstermediğine göre yumurta alerjisi geçmiş anlamına mı geliyor diye sormak aklıma gelmedi hic 🙄 (not: aşıyı yapan hemşire korkmayın hep alerjili bebekler geliyor hiçbirine bir şey olmadı dedi, biraz sakinlemiştim o an☺️). Siz tevekkül ve dua ile gidin dualarla gidin emin olun her şey yolunda ilerleyecek ☺️