busrayigitt Kızlar yarın robot süpürge almaya gidicez önerilerinizi bekliyorum memnun kaldığınız marka var mı veya memnun kalmadığınız yönler neler fikirleriniz benim için önemli ❤️❤️
tavsaninannesi busrayigitt viomi v2 pro var bende haznesi diğerlerine göre bi tık büyük genel olarak süpürme silmesinden de memnunum tavsiye ederim
Birbebetobiranne busrayigitt Roborock s7 kullanıyorum çok ama çok memnunum canım halıyı tanımlamaya gerek yok halıyı algılıyor paspasını anında kaldırıyor temizlemesi de gayet başarılı
Sehnurr ikizlerinanasiii şarjı benim oturma odasını süpürürken bitiyor benim söylediğim modelde haritalandırma yok sürekli aynı yerleri süpürüyor aynı yeri süpürdüğü için de şarj dayanmıyor ☺️