Adhgftjk Hanımlar çok zor uyudu en son yastığa koydum başını bide yüz üstü yatıyor. Yastıkta uyumak istiyor olabilir mi yoksa geç uyudu biraz ondan mı acaba bide yoruldu bugün uykuya geçişte zorlandı açıkçası yastıkta uyuyabildi 11 aylık
Sebusebu Adhgftjk ben bazen uyumasına izin veriyorum. Uykuda dalınca kaldırıyorım yastıktan asla bırakmıyorum. Cevremde bi tanıdığımın bebeği yastıkla boğularak öldü cok cok korkuyorum o nedenle 2 yasına kadar dönse dahi yastıkla bırakmam.
irva Adhgftjk 2 yaşında oğlum daha yeni yeni yastık kullanmaya başladım.Bazen istemez atar yastığı yere mesela.Ama 11 ay çok erken.