Bebeğim 7.5 aylık sabah iki kere fışkırır tarzda kustu doktorumuz ateş takip edin endişelenmeyin dedi. Bişey yemek istemiyor verince öğürüyor midesi bulanıyor gibi yapıyor beni emiyor ama dişlerini kaşımak için memeyi tutuyor sütü çok az alıyor. Akşama doğruda iki kere sulu olarak kakasını yaptı ishalde başladı tabi. Dişleri patladı ondan mı oluyor acaba yoksa mikrobik bişey mi? Bilgisi olan yazabilir mi?