Ben bu durumu 4 sene öncesinde yaşadım. Gerçekten sor bir durum. Doktora gittim ilaç yazdı blr kere kullandım başım uyuşdu. Çok kötü hissettim kendimi dahada içmedim. Düşünmemeye çalıştım olmadı. Hep aklıma ölüm korkusu geliyordu. Ben arkadaşımın ölüm haberini duyduktan sonra başlamıştı bende. Ya birşey olursa ya çocuğum annesiz kalırsa. Çok zor hep ağlıyordum o sıra herkesi mahvetmiştim. Gece birden kalkıp kalp krizi getircem sanıyordum hastaneye götürüyordum eşime. Sonra bilinç altı temizliği yaptırdım. 2 seans aldım. Devam etmedim parasal yüzünden. Omu iyi geldi bilmiyorum bir süre sonra düzeldim nasılsın. Şimdi çok iyiyim hatta bir tane daha evladım var. Şimdi çocuğuma hep birilerinden hastalık bulaşacak korkusu var ama. O yaşadığımın yanında bu hiçbirşey. Çok düşünmüyorum yani.