tugce_0 kabız derken tuvaletini mi yapmıyo yani eğer öyleyse benim kızım nasıl 2. Ayına girdi 10 gün yapmadı sonra 8,7,5 düştü yarın 3. Aya girecek bugün 5 defa yaptı doktora götürmüştm 10 gün yapmazsa gayet normal demişti günde 4 çay kaşığı zeytinyağı içirdim 1 defa poposundan şırıngayla zeytinyağı sıkardm yinede istediği zaman yapardı yapmaya başladığında çok kızarır ağlardı hemen kucağıma alıp tuvalet pozisyonunda tuttum daha rahat yapardı endişe etme