Alya233 Kızlar bende kist var doktor geçen ay doğum kontrol hapı verdi bugünde hafif kasık ağrım vardı işte test yaptım erken gebelik testi silik çizgi çıktı sizce bir zarar gelmemiştir demi ya bebeğe korkuyorum
AhmetEymenEnes Alya233 hap kullanirken ogluma hamile kaldim 3 yıldır düzenli kullandigim dogum kontrol hapımı 1 dakika bile aksatmayan ben hamile kaldım Rabbim nasip ettiyse oluyor. Miniğim 11 aylık oldu bile☺️☺️