SedaNurAtlan Daha önce yaşadım hem de çok şiddetli ve uzun bir dönem. Psikolog ile görüşüp büyük çoğunluğunu çözdüm. İlaç kullanmadım ,çünkü o dönemde çok zayıftım ilaçlar ağır geliyordu tansiyonum da hep düşüktü ilaçlar daha da düşürüyordu ve baygınlık geçiriyordum. En önemlisi de kendin bunu başarabileceğine inanman lazım yoksa zor. Hala bazı konularda aşırı kaygılanırım ama atak noktasına gelmeden idare edebiliyorum.