Kızlar hamilelik öncesinde de makat catlağım vardı yalnız hamileyken gecmıstı. Doğum dan sonra kabızlık ve makar catlağım cok kötüleşti doktora gittim emzirdiğin icin hic birşey yapamayız ılık suya oturmalısın yoksa ameliyat olmalısın dedi. Ben amelıyat olmak ıstemıyorum. Ilık suda artık fayda etmiyor. Tuvalete çıkmak benim icin ölüm oldu artık bu duruma benzer şeyler yaşayan ve çözüm bulan varmı aranızda :/