Alygkc bizde daha yeni 8 aylık olduk. Ama ben 3. Ayından beri hemen hemen her gün burnunu yıkıyorum. Daha sonra aspiratörle kalanları temizliyorum. Öksürükte burundan dolayı oluyor çünkü benim kızım ne zaman hasta olsa burnunu temizleyerek çözümü buldum. Ha bide öksürük için ayaklarının altına bebekler için olan vicksden sürüyorum havlu çorap giydirip gece öyle uyutuyorum onunda etkisi oluyor bebekler için olan yoksa normal olanından çok az surersende olur. Ama tabi ki yine de doktorunuza danışın mutlaka