Kızlar merhaba oğlum kasım ayında sünnet oldu ama böyle pipisi hala o kısmı tırtıklı bugun teyzeögil gördü çok degısık falan dedi ama böyle düzelmedi sizinkiler nasıl acaba biz öi kuruntu yapıyoruz bıraya foto nasıl atılıyor bilmiyorum yaptıran anneler aynı mı durum acaba