Okuyan_anne Kızım 3.5 yaşında 4 yaşında anaokulna vermeyyi duusnuyorm gelişim açısından normal kreşe Lee var ama çok pahalı devletin anaokulunda kaç yaştan alıyor anaokuluna
Yigitefeannesi Okuyan_anne kuzenimin kızı haziranda 4 yaşına girdi eylülde başladı devlette ama yine ücret ödediler yanlış bilmiyorsam dönem başı 2.000 olması lazım 🌺
Sezerss Diyanetin kreşnde öğretmenim 48-72 aylık olanları alıyoruz milli eğitim de böyle sanırım aylık ücretimiz 150 tl fiyar farklılık gösterebiliyor