minikprensess0504 Bebeğim prematüre, doğalı 10 ay oldu. Fakat hiç adım atmıyor ayakta destekli duruyor tutuyorum ama sadece duruyor hiç bir kere bile adım atmadı bunu yaşayan var mi nasıl adım atar ayakta durunca bacaklarını kasıyo hiç adım atmıyor napmalıyım
Miniz minikprensess0504 Her bebeğin gelişimi farklıdır. Bence öncelikle panik yapmayın. Arkadaşımın çocuğu 14 aylık daha adımı yok. Kendi erkek kardeşiminde annemin demesine göre 16-17 ayı bulmuş yürümesi. Arkadşaımın bebeği Tay tay yaparken bile bir süre yerinde durup sonra oturuyor. Elbet yürüyecek. Bol bol çalıştırın annesi karşılıklı gel gel yapın ilgisini çeken şeyleri karşısına koyun. Ve stres yapmayın. Bence bizim stresimiz hemen çocuğa geçiyor. Tez zamanda pıtı pıtı yürüsün inşallah. 💕
Tsengonul minikprensess0504 merhaba bebişiniz ne zaman yürüdü şuan Benimkide aynı durumda da ondan sordum