Akşamları ağlamalar oluyor geceleri bazen ama deliksiz uyku çok nadir oluyor 4 defa falan uyanıyor meme de susuyor vs vs . 6 aylık olacağız bi haftaya acaba ( gaz olduğuna eminim)farklı bi problem mi var laktoz intöleransı olabilir mi va gibi ? Belirtileri neler ?