Merhaba, kızım 6aylik, uyku eğitimi alıyorum, amma yapamıyor, artık 6 gündür ağlıyor, kucakta sallanmak istiyor, sanırım şimdi sallanmak istemiyor, amma uyuyamiyo da, ikimizde de can kalmadı, pıs pıs yapiorum, şarkı koyuyorum, hiç birine uygunlasmiyor, kucağıma alıyorum yine ağlıyor , napcam artık kafayı yicem