Nursemablk benim de 36’da 80-100 çıkan sancılarım ve 2 cm açılmam vardı. Doktorum az daha tutalım dedi bir ilaç verdi, bir hafta yattım ilaç içip. 37+2’de doğdu kızım, daha fazla durmadı. İyi ki de erken doğmuş yaa biraz zorlandık başlarda, hem küçüktü hem gücü yoktu pek ama iki hafta önce kavuşmuş olduk 💕😂