Rumuz_13 Kızlar bebeğim ayakta zıplamayı seviyor. Ama ayağını zemine çok bastırmadan kaldırdığımızda birini hafif içine basıyor diğerini parmak ucuyla basıyor bu normal mi bu aylar için yoksa dr a göstermeli miyiz
hasinesoysal Rumuz_13 benim oğlumda 7 ay 11 günlük aynı şekilde yapıyor hatta çok dikkatimi çekmişti ama kendi düzeltiyor yine ayağını