Yorgunuykusuz benim kızım da öyleydi ama bana akıl verecek kimse yoktu yanımda ,hep emzirdim 4 ay. Son ay artık kilo alımı durunca emzirdikce çoğalır , şunu ye bunu iç dediler bı ay daha direttim ama yok sütüm artmadı ve sonuc zayıf bı bebek . Aç birakacagima mama yesin dediğimde 5 aylık olmuştu . Ne yazık ki anne sütünde ısrarcı olmanın pişmanlığını yaşıyorum . Belki uyku sorununun tek sebebi buydu ve şimdi bu yüzden alışkanlık kaldı sallanmak . Yani yanlıs akıl vermek istemiyorum çünkü ben çektim ama bende böyle bı durum oldu malesef.