2girlsmom Kızlar etamin ya da kanaviçe işleyen var mı? Hangi marka ip kullanıyorsunuz. Domino çok iyi diyorlar ama aşırı pahalı 🙈 siz neler kullanıyorsunuz nerden alıyorsunuz uyguna aldıgınız yerler var mı