Her sabah mutlaka yumurta veriyorum farklı cesitler de yapıp.Ben hiç muhallebi yapıp karıştırıp vermedim.Hepsinden ayrı ayrı, bizim gbi kahvaltı yapıyor kızım.Salatalik rendeliyorum,kaşar peynir veya lor,tereyağı veriyorum azar azar ev yapımı reçel ile,tahin pekmez,mutlaka icecegi bı şey oluyor çok seviyor çünkü.Pankek,krep, peynirli,patatesli tost.Bircok seçenek var aslında.Bence de ayrı ayrı vermeniz daha iyi olacaktır.