safis12 bende normalde düşük tansiyon var yaklaşık 10 yıldır. Şuan 30 yaşındayım. Hatta kardiyolojiye de gitmiştim. Standartım mesela buyuk:10 kucuk:6 şeklindedir. Bir oynasın çok pis rahatsız eder beni mesela buyuk bir 12 olsun içime fenalık gelir kalp atisim hızlanmaya başlar bazen uykudan uyaniyorum hissedip dusunun bi ölçüyorum tansiyon 12 veya 13, nabzim 113 117 cikiyor haliyle beni cok rahatsiz ediyor. Hemen oturup ekmegin arasina iki diş sarimsak koyup yiyorum bi 10 dk dinleniyorum hemen düzeliyor. Ama çok rahatsız edici bir durum hele de benim gibi düşük tansiyonlu insanlar için