Annekizz ya bende annemin tvsinde tuş yok sanıyodum. Meğer önde logonun altında tuşlar varmış. Sizinde öyle olmasın. Ve ya tv modelinin kullanma kılavuzuna bakın, yoksa netten indirin. Orda illaki bişey yazar. Tuşsuz tv mi olur ya, başımıza icat çıkarmasınlar 🤣🤣