1bussra merhaba öylesine girdim bayadir girmiyordum uygulamaya denk geldim yorumunuza. Evet hala atipik oğlum kısa sürede iyilesecek bir durum değilmiş onu anladık önümüzde uzun bir süre var inşallah başaracağız. Ben sizin yorumlarınızi okudum kiziniz hakkında bence atipik değil gibi uyaraan eksikliği ekran mazuriyetinden dolayı kendini kapatmış ve yeni yeni açıyor olabilir. Arkadaşın dediği gibi keşke ekran kesince bu kadar kolay olabilseydi ama malasef bizim sadece şuan için göz temasimiz arttı ismine bakma arttı söylediklerimizi anlıyor komut alma biraz biraz başladı. İşaret etme yok alkış baybay hala yok ama daha yolun o kadar başındayız ki konuşmadığı için hırçın öfkeli öfke nöbetleri oluyor saatlerde ağlayabiliyor. Özellikle mevsimsel geçişlerde olduğunu söylüyor uzmanlar. Bizim steroptik hareketleride var ellerine bakma gibi ellerini pisi pisi yapmak gibi bunlar için duyu bütünleme alıyoruz.