Merhaba hanımlar, konu şu ki bebeğim benim kucağıma resmen gelmek istemiyor, yani bazı bebekler annelerinin kucağında uyurken ben öyle özeniyorum ki mesela başını göğsüme koyup okşuyorum, beni hissettsin istiyorum ama yok bi şekilde kendini kucağımdan atmaya çalışıyor ve bilmiyorum bana düşkün bi bebek değil sanırım, o kadar üzülüyorum ki görseniz kayınvalidemin kucağına atlıyor resmen ama kayınvalidem öyle naif sakin seven biri de değil yani sürekli çocuğu ağzından öpüyor her fırsatta hırpalayarak seviyor, ama benim bebeğim ona gelince kucağında uyuyor onunla oynuyor falan nerde yanlış yapıyorum acaba diyorum, şimdi “ayy nolacak kaynanan da sevsin” diyenler olucaktır ama sıkıntı o değil, zaten her fırsatta orasını burasını cimcikleyip ağzından öpüyor, çok rahatsız oluyorum zaten birde üstüne onun kucağında öyle durması içimi acıtıyor, ne yapmam gerekiyor anlamıyorum, sanırım ben olmasam çocuk annem nerde diye aramayacak😂bu arada bebeğim 9 ay 20 günlük, aramayacak dediysem yani yokluğumu hissetmez sanırım, herkesin kucağına gitmesini sevmiyorum açıkçası, sürekli bişeyler yapıyorlar çünkü özellikle “aiyy bi bakıyım dişleri çıkmış mıı” diyip parmağını ağzına sokanları mı ararsın, hele kayınvalidemin sürekli ağzından öpmesi, ayy neyse bana bi akıl verin, linçleyecekler yazmasın!!!, bi anne olarak nerde yanlış yapıyorum yada neler yapmam gerek