Geçen yıl 25Aralık da adet gördüm bu ay görmedim gecikme yaşıyorum streste olabilir sandım kan verdim gebelik için negatif çıktı gittiğimde kanımda çok yüksek enfeksiyon varmış hemen iğne tedavisine başladım doktor da biraz korkuttu kalp rahatsızlığına kadar gidersin diye sizler nasıl hızlı atlattınız bu enfeksiyonu yaşadıysanız?