İyi akşamlar anneler, oğlum geçen hafta cuma günü bir şey içti. Mutfak elbezlerini yarım litre kadar suya koydum içine biraz fairy bulaşık deterjanı ve çamaşır suyu katkılı jel cif sıktım. Yüksek bir yere koydım fakat 20 aylık oğlum ona bir şekilde ulaşmayı başarmış dönüp baktığımda elinde bardakla içine daldırıp biraz içmişti. Telaşlanıp acile götürdüm ordaki dr korkulacak bir şey olmadığını ve takip etmek gerektiğini söyledi. Bir hafta boyunca hiçbir sorun yoktu fakat dün yanakları ve dudağının etrafı kızarmaya başladı. Bu akşam da çok şiddetli bir şekilde kustu. Acaba onunla alakalı olabilir mi yoksa üç dört gündür çilek yiyordu, alerji yaptı kusması da ondan mı oldu. Bu arada dün çilek yedirmeyi bıraktım bu şekilde kızardığı için. Daha önce başına gelen oldu mu?