Hudanur38 Oğlumun dişleri de böyle çıktı. Alttaki iki dişten sonra üst çenede çoktan ilk diş sol yandakiydi. Drakula gibi oldun diyorduk hatta 😂 her bebekte aynı gelişim olmayabilir ya, ben takılmamıştım. Bir arkadaşımın çocuğunun da ilk çıkan dişi alt yan dişti mesela