Kızlar bebeğim bugün tam 10 aylık oldu alttan 3 diş çıktı bu kadar zorlanmamıştın üstten ön ilk dişi gömülü gözüküyor diğeri de kabarmış gözüküyor ama biz 3 gündür hastane hastane geziyoruz sürekli ağlıyor emmiyor uyumuyor artı bide hasta oldu sanırım burnu dolu gensi dolu nefes alamıyor sadece uyuttuktan sonra biraz emebilşyor oda burnu tıkalı olduğu için tıkanıyor hemen yoruluyor kalbi hızlı atıyor yavrumun :( antibiyotik başladık ama napacağım ya gece sabaha kadar ayakta sallanıyor sürekli beni istiyor tuvalete bile gidemiyorum kanı falan temiz çıktı akciğerlerinde enfeksiyon varmış biraz ne yapayım aç aç duruyor uyumuyor şaşırdım bende artık