Merhaba bebeğim 39 günlük sarılığı olduğu için geceleri biberonla sağdığım sütü veriyorum ne kadar içtiğini göreyim doysun diye çünkü mememde uyuyor genelde. Ama bir iki gündür çok az emiyor emerken ağlamaya başkayıp kendini çekiyo bayağı krize giriyor sonra bdaha memeyi iki üç dk tutuyor biberondan dolayı yaptıgını düşünmeye başladım. Gazı da çok gazdan dolayı ağlayıp geri çekiliyor diye düşünüyordum ama biberonda hiç çekmiyo kendini. Bu durumu nasıl düzeltebilirim korkuyorum tutmayacak artık diye