cinarcinar Merhabalar Pazartesi günü sezeryan oldum. Hala kalkarken ve oturulen ağrılarım oluyor zorlanıyorum bazen ani ağrı atıkları da yaşıyorum. Ama sancılar genelde sol tarafımda. Bu tarz belli bir tarafta olması normal mi acaba
[silindi] Normal benim de sağ tarafım çok ağrıyordu 1 buçuk ay geçmedi nerdeyse o tarafın dikiş kısmı da daha büyük yaraydi galiba orda bitirildi yada ordan keilmeye başlandı düğüm gibi bisey vardı çünkü
Haffuse Normal gibi geldi bana da, ben de tek tarafta yogun hissediyordum… Mumkun olduginca kendini zorlamamaya, ani hareketler yapmamaya calis… cok gecmisler olsun