mashaa Merhabalar, kızım düzlt. 6 aylık. Bugün lcw dan ayakkabı alıcaktım, 17 numara anca oldu, boşluk bile var hatta. 0 3 ay yazıyodu. 🤔 ayakları küçük, kendide minyon. Boyu 66 cm. Bu aylarda olan bebekleriniz kaç numara giyiyor?
Dondurmalikahve mashaa Minyon değil normal bir boyu var benim oğlum daha uzundu değil 6 aylık 7-8 aylıkken bile 17 numara olmuyordu 4 yaşında daha yeni yeni 27 numara giyiyor boyla alakası olduğunu pek sanmıyorum şimdilik çünkü bebeğiniz boyu normal sınırları içerisinde ayına göre.
mashaa Dondurmalikahve ah teşekkür ederim güzel yorumunuz için 😌 17 numaraya 0 3 ay yazdığı için şaşırdım. Ama ayakları cidden ufacık. Anca 17 oluyo o bile büyük