Bebeğim 5 ay 9 günlük dün ilk defa Karnıbahar yaptım yedim. Dün akşamdan beri bebeğim emmek istemiyor ağlıyor memeye çevirdiğim anda delircem artık mama veriyorum yiyor acıkıyor ağlıyo memeyi kesinlikle almıyor acaba karnabahardan mı oldu başına gelen var mı napmalıyım?