[silindi] Merhabalar, Bebeğim dört buçuk aylık ve doğduğundan beri Acıbadem’e gidiyorduk. Önceden de bir post açmıştım zorunlu aşılara para veriyorum diye. Hastane bahaneler sundu cimerin cevabını bekliyorum ama tiksindim bu olaydan sonra. aşı ve rutin kontrol için gideceğiz. Hem ilgili hem bilgili, bir sorunuz olduğunda ulaşabildiğiniz doktor tavsiyeniz olur mu bana? Lokasyon olarak Kadıköy Tuzla arası e5 ve altındaki hastanelere bakıyorum ulaşım açısından.
Acemiiiii [silindi] bende çok sıkıntı çektim doktordan yana. Ama 2'dir çamlıca erdem vural kartala gidiyorum çok ilgili biri.
Tugbabu59 [silindi] maddi durumunuza uygunsa doçent doktor Tugba erener Ercan tavsiye ederim Maltepe üni hastanesi harika bir doktor yan dalı ise neonatoloji en ufak detayı alamıyor cok gzel Bi doktor 350 tl
Dilos123 Ümraniye namazgah bolgesinde camlica medipol hastahanesinin yaninda doktor mustafa aydin var ozel muaynehane.. aylik ucreti 200 tl ama cok ilgili bi doktor gece bile arayabiliyosun ben cok memnunum oglum bile doktoru gorunce gulucukler saciyor baya bilgili titiz bir doktor tavsiye ederim.