Kızlar daha önce bununla ilgili post açmıştım kızım hala tam olarak iyileşemedi piştiği geçti şükür bende daha iyiyim iyileştim bebeğim hala ara ara hırıltı ve öksürük nadiren bu şekilde devam ediyor inanırmısınız 1 aydır ventosal ve cortair kullanıyorum tabiki doktor devam et dedi çünkü iyileşti tekrar bizden geçmişti iki kez antibiyotik kullandık pişik oldu o geçti 5 gün de macrol kullandık hepsini kestim doktoru değiştireceğim şu an daha sağlıklı yöntemlerle ilerlemeye çalışıyorum izotonik su 5 ml Nebüle koyup 4-5 kez vereceğim ve günde üç kez falan burnunu yıkıyorum nasıl bir illet anlamadım ama harap oldum desem yeridir