Temizliyorum banyodan önce zeytinyağı sürüp de tarıyorum günlük de tarıyorum yok oluyor tekrar böyle döküntülü kalın oluyor sanki hiç temizlemiyormuşum gibi mustela köpük şampuan kullanıyorum tarıyorum tarağa da geliyor azalmış duruyor ertesi gün yine aynı losyon mu sürmem gerek kuruduğu için mi çıkıyor birde coresatin diye egzama kremimiz var acaba kafaya sürülür mü egzama ise geçer mi sürsem mi ki