Miniko25 Sabah 37.9 ateşle uyandık 2 gündür de aşırı bana düşkün tuvalete gidemiyorum ağlıyor. Calpol ile 36.5 a düşürdüm öğleden sonra yine 37.2 oldu. Durup durup ağlıyor önler değil ama yanları kızarık ve şiş yanlardan gelen var mı ?
Nereleregidem Miniko25 bu işlerden anlamıyorum üstte kalsın… ama bir gün bizde de ateş oldu megersem yedikleri alerji yapmış. Bu aralar ben odadan çıkınca ağlıyor bensiz gram uyumuyor yanından gidersem uyanıyor. 8-1 benimki de