Svgars evet alerjik bebek mamaları güzel kilo aldırıyor. Çocuklar sevmiyor sanırım ama içine vanilya şurubu katıp veriyorlar. Bu konuyu iyice araştırın ve bebeğiniz için doğru mamayı kullanın. Siz de süt ürünlerini yemeyi kesin çünkü ona alerjisi oluyor. Bu arada bildiğim kadarıyla alerji mamasını normal doktor yazmıyor alerji doktoru yazıyor iyi bir alerji doktoruna randevu alın ve randevuya gidene kadar kendiniz eczaneden mamayı ücretli alın. Normal mamayı kullanmayın çünkü o bebeğinizin bağırsaklarına zarar veriyor , cildine de aynı şekilde. Biraz pahalı bir mama ama bebeğinizin iyiliği için değer diye düşünüyorum 🌸
Bu arada evet gittiğiniz doktor da doktor değilmiş. Değiştirin mutlaka 4 ay uzun bir süre bunu anlamamak için