Sabah başladı öksürük kızlar doktor yok acile götürcem akşama calpol veriyorum ateşte çıkıyor arada acilde ilgilenirler mi 😕
Evde ne yapabilirim banyo yaptırdım terletmiyorum
Çorba falan ne yapıyorsunuz böyle durumlarda yalnızım evde kimsem yok eşim iş sebepli evde degil yardımcı olun lütfen çok üzülüyorum
2 gün önce komşu geldi çocugu hastaymış öptü hep kızımı ondan geçti diye düşünüyorum