Merhaba bebeğim bundan iki ay önce çok balgamlı öksürü olunca doktorumuz hava vermek gerekir dedi cortair ilacını verdi. Tıkandığı zaman kullanabilirsiniz dedi. Mardinde öğretmenim İstanbula gelince bebeğim yine hastalandı ve çok kötü göğsü tıkalı burdaki doktor sadece zitromax antibiyotik verdi hava vermedi acaba kendim ilacı alsam kullansam sıkıntı olur mu? Doktor kontrolünde mi olmalıdır? Birde hava ile hemen geçiyo göğsü açıldığı için çok ikilemde kaldım