Merhaba arkadaşlar kızım 21 aylık Çarşamba günü hafiften ateşimiz vardı pek üstüne düşmedim az olduğu için Perşembe günü kızım odada oyuncaklarıyla oynuyordu sesi gelmeyince meraklandim normalde arkamdan gelir ses çıkarır veyahutta neyse salona girdiğimde yere düşmek üzere olduğunu gördüm ilk başta uykusu geliyor ondan düşüyor sandım ama yanına gidince ağzından köpük çıkıp titrediğini gördüm hemen yan yatırdım nöbet geçiriyordu bizim epilepsi hastalığınız olduğundan ve daha önce gecirdigimizden az çok tecrübem vardı ama bu seferki farklıydı daha uzundu hemen eşime aradım uzaktaydı teyzem sağolsun iki bina var aramızda o ve eşi geldi arabayla en yakın özel hastaneye götürdüler ilk müdahaleyi orada yaptılar ancak durmuyordu nöbeti onlarda nöroloji bölümü olan hastaneye sevkimizi verdiler ambulansla gidene kadarda hâlâ devam ediyordu hastaneye vardığımızda nöbeti durmuştu ancak çok sakin hareketsiz uykuluydu verilen ilaçlardan olsa gerek Perşembe gecesi ve dün geceye kadar hastanede gözetim altında kaldık kanında influenza pozitif çıktığını söylediler ateşinin ve havale nöbet geçirmesinin epilepsisini tetiklemesinden olduğunu söylediler dün gece eve geldik ancak ateşi hâlâ düşmedi normal olduğunu birkaç gün yüksek olacağını söylediler başından ayrılmiyoruz nöbetleşe kontrol ediyoruz nöbet geçirmesin diye merak ettiğim çocuğu bu virüsü geçirip sonrası nasıl oldular neye dikkat ettiniz ve havale sonrası en korktuğum hasar bırakması şu anlık öyle birşey görünmüyor ama olmayacağının garantisi yok bilgisi olanlar yardımcı olursa çok sevinirim, Rabb’im şu hayırlı günlerin hayrına şifa bekleyen tüm kullarına şifa versin ,çok zor hastane odasında çaresiz beklemek,Allah kimseyi düşürmesin