Deletedmom_68 Anonim9 İlk zamanlar oluyor yanınızda kuruyemiş ceviz kayısı badem gibi şeyler bulundurun bir kasede başınız dönmeden atıştırın
Sleepwalker Anonim9 kan sekerin düşüyor hemen ağzına birseyler at ye kuruyemiş kara üzüm kurusu hemen ye ondan oluyor
dumeka Anonim9 tansiyonunuz veya şekeriniz düşüyor olabilir. Yanınızda su ve atıştırmalık bulundurun. Yatarken veya otururken ani ayağa kalkmayın yavaşça yapın düzelecektir 😊
Anonim9 Kbetul ilk zamanlar çok terliyordum. Bebeğim 25 günlük şuan çok az terliyorum bazen terlemiyorum.
Deletedmom_68 Anonim9 yok yok normal ilk 2 ay olursa olur sonra olmaz. tek tavsiyem sağlıklı şeyler bulundur yanında küp şeker, çikolata, şekerleme olmasın yani😊