Aslimertzeynep Arkadaslar merhaba spiral hakkinda size bisey danismak istiyorum adetim ilk 10 gun leke olarak geliyo sonra 5 gun normal kanamam oluyo ben namaz kiliyorum 15 20 gun olan adetle namaz oruc nasil olur cok kafam karisti hangisi olur ben namaz kilabilirmiym bilgisi olan yardmci olurmu
Mimkvcs Merhaba, beyaz akıntı dışındaki her renk adet sayılır. Yani 10 gününüzden sonrası özür olarak belirlenir. 15 gün sürüyorsa ilk 10 gün adet sayılırsınız, kalan 5 günde de her vakit abdest alıp namaz kılmanız icap eder