Barlas_mom Moana o dudak bağı mı oluyor ? Bende de var aynısı herkeste yok mu bu bebeğim de de var doktora söylemiştim öyle birşey yok dedi
Moana Barlas_mom bebeğinizde dudak bağı var. Benim oğlumda da var. On iki dişin arasindaki şey işte dudak bağı
Kubrailkan Merhaba dudak bağıyla ilgili olarak benim kızımda da var ama her bebekte olmuyor. Dil bağı da var ben kestiricem hatta bu ay. Çok kolay bir operasyon. Dişle ilgili olanı bilemedim maalesef 🥺🙏
Asil060522 Kubrailkan ne zaman kestireceksiniz 8 buçuk aylık henüz ayrıca bunun için hangi doktora gitmeliyiz
Kubrailkan Asil060522 benim kızım da 8.5 aylık daha erken bile alınması oluyormuş. Tabii doktor karar verir belki gerek görmez. Ben çocuk cerrahisi bölümüne götürücem Şubat ayında 🥰
Moana Asil060522 zararlı değil sadece ileride dişlerinin ayrık olma ihtimali yüksek. Bı ihtimal de pelteklik olabiliyormuş.