Onurbunur Biberonda sulukta falan içemiyor emmiyor dişleriyle vuruyor 10 aylık bardakla içse yarısı dışarda kış günü üstü ıslanıyor şimdi ikea nın börja mıdır nedir yeşil kapaklı onu aldım ondada aynı nasıl yapacam edecem bilmiyorum bir yardım edin
MeryeminAnnsi Onurbunur ee başta öyle oluyor uzun süre malesef döke saça. Pipetli denediniz.mi onu daha kolay ogreniyolar
Deletedmom_33 Onurbunur ben bardaktan veriyorum ama dediğiniz gibi dökülüyor yazın neyse de kışın üst baş degistirme oluyor. Önlük takıyorum. Pipetli bardak alacağım şimdi. Biberondan içer arada ama
Kubrailkan Avent denediniz mi onunla içiyor kızım bardak deneyince aynı şekil yarısı yere ama o da normal bence 🥰
Onurbunur Elmayanakbaldudak5 ya ne bilim susuz kalmasından korkuyorum böbrekleri falan filan diye emiyor çook şükür de bilemedim işte
Deletedmom_33 Onurbunur pipetli deneyin olmadı takip ettiğim birinde gördüm önce yukarıda veriyor havada sonra emerken aşağı alıyor devam ediyor çekmeye. Öyle hem pipete alışıyor hem dökmüyor üstüne