bu kadar iyi yoruma rağmen iyi bir yorum yapmak isterdim fakat Tadı bı bize mi kötü geldi ?? resmen buram buram şurup kokuyor vitamin surubu. kullananlar kakao tadı geliyor derken biz hic zaten kakao tadini alamadik..resmen hüsran kizim deseniz hic beğenmedi.. çok üzüldüm… yapacak bisey yok.. Resmen glikoz şurubu kokuyor 👎👎👎 bu şekilde aynen bı bana mi gelmedi o kakao tadi.kii ben çikolata kakao ya bayilirim kızım hic sevmedi para çöp