Bebeğim 1 buçuk aylık. Silikon uçla emzirmeyi bırakmaya çalışıyorum. Zar zor memeyi tutsa bile çok kısa emiyor. Sonra silikonla uçla
veriyorum. Bazen de silikonu taktıktan sonra emmeye devam etmiyor. Çıplak memeyle 5 dakika emip bıraktığı oluyor. By kadar kısa sürede doymuş olabilir mi? Sonra uykuya dalıyor, her zamanki kadar süre uyuyor. Aç mı değil mi anlayamıyorum. Süt sağdım biberonla vercem iyice doysun diye. Aç mı kalıyor bebeğim??