Yildiz52 Kızlar iki gündür ateşi sürekli çıkıyor 4 satte bir sürekli ateş düşürücü veriyorum bir sikinti olur mu ya p.tesi randevumuz var ama ozamana kadar da vercem düşmesi için mecbur 4 yaisnda
Ccansuu Yildiz52 ateşe rağmen keyfi yerindeyse vermeyin sürekli vücudu dirensin biraz kızım da sabahtan beri ateşli biraz daha vermedim bekliyorum bakalım
Yildiz52 PatronBebek acilde çocuk doktoru yokmuş iki gun önceden gittiğimizde anlamışlardı ilaç bile vermeden göndermişlerdi o yüzden gitmeidk ama iki gün sürekli ağrı kesici vermek yanlış olur mu bilmiyorum